Los bericht bekijken
  #1  
Oud 21 september 2007, 23:23
Moz-Art
Guest
 
Berichten: n/a
levensduur T|X 1 jaar ?

Ongeveer vanaf de dag dat de garantietermijn van 1 jaar op mijn T|X is verstreken, lijkt hij in sneltempo zijn einde te naderen. Het begon met het scherm dat op enkele plaatsen niet meer werkte, dan begon de batterij in sneltempo van een week zonder opladen naar amper 2 dagen te dalen. Ook krijg ik slechte reaktie op de knoppen, evenals vaak erg trage reaktie via het scherm. De digitiser werkt ook heel slecht, wat het gebruik van de knoppen echt noodzakelijk maakt. Schrijven is haast niet meer mogelijk (het lijkt alsof ik mijn stylus geen contact meer geeft op het scherm), waardoor ik het toetsenbord moet gebruiken, wat dan weer moeilijk is door de slechte digitiserwerking.
Nochtans heb ik het toestel steeds met de nodige zorg behandeld: gebruik van schermprotector, batterij nooit onnodig opgeladen, zachte aanraking met de stylus op het scherm, geen bloodstelling aan extreme temperaturen, nooit laten vallen en altijd stofvrij gehouden. Dit alles in vier weken.

PDAShop gecontacteerd, garantie verlopen. Dan maar rechtstreeks naar Palm, nog even wachten op een antwoord.

Dan ook maar eens hier op 't forum mijn verhaal doen. Iemand hier die gelijkaardige problemen heeft?

groetjes
Met citaat reageren