Los bericht bekijken
  #22  
Oud 04 oktober 2001, 08:15
Lyndon's schermafbeelding
Lyndon Lyndon is offline
Senior lid
Voornaam: Lyndon
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Locatie: Rijswijk (ZH)
Berichten: 95
Laatste Rand McNally StreetFinder GPS for the Palm III

Ik vrees dat ik de laatste "Rand McNally StreetFinder GPS voor de Palm III" heb gekocht via de http://www.randmcnally.com website. Nadat ik de order had geplaatst op maandag 1/10, verdween deze GPS device binnen 2 uren van hun website. Toen ik hen hierover benaderde waarom deze opeens verdwenen was, kreeg ik het volgende te horen:

De RandMcNally Streetfinder GPS voor de Palm III is uit productie genomen, en de huidige leveringen vinden uitsluitend plaats indien ze nog exemplaren op voorraad hebben. En deze GPS unit hadden ze dus niet meer. Maar aangezien ik de order reeds had geplaatst, hebben ze de GPS unit bij een van hun retail-stores achterhaald, waar ze 'm nog wel hadden.

Ik behoor dus nog tot een van de gelukkigen die tegen een relatief lage prijs ($50 + $13 + fl 50) via de RandMcNally website deze GPS device heb kunnen bemachtigen.

RandMcNally informeerde mij gisteren (03/10) trouwens dat de bestelde GPS device onderweg is (duurt 1-3 weken).

Nu alleen de software nog. Kan iemand mij de ultimate software-Combinatie aanbieden voor (1) Nederland en (2) Europa. Ik zelf dacht aan de combinatie Route Europe en CityMaps (beide van TOMTOM).

Lyndon
Met citaat reageren