Discussie: Ik stap over
Los bericht bekijken
  #17  
Oud 13 mei 2007, 22:59
HediX's schermafbeelding
HediX HediX is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hedi
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 16 mei 2005
Berichten: 228
HTC TyTn. Bevalt me prima. Eigenlijk zit er standaard nagenoeg alles op wat ik echt nodig heb. Ik heb Agendus nog wel geprobeerd, maar vind het niet de handigheid hebben die het op de palm wel heeft. Komt ook door het fantastische today scherm van Windows.

Wat ik erg mistte was Handyshopper, maar die heeft ook nog een windows zusje, dus direct erop gezet. Is mooier qua lay out en werkt prima.

Het enige is dat ik ineens wel weer meer met het pennetje doe, terwijl ik die bij de treo niet meer nodig had. En ik moet heel eerlijk zeggen dat nog niets blind gaat. Maar ik heb dan ook behoorlijk wat uurtjes doorgebracht met mijn oude vriendje.

Het commentaar dat hij langzaam is, is zeker waar. Volgens mij is hij echt wel langzamer dan mijn Treo. Maar heeft wifi, een goede camera, met flits, veel geheugen (waardoor pocket word en excel wel werken....) Ik gebruik hem ongeveer net zoveel zakelijk als prive en voor net zoveel telefoon als computer werk. En naar mijn idee (maar ja er ontwikkelt zich een nieuwe liefde , dus niet geheel objectief) is die traagheid voor mij niet dusdanig storend dat het opweegt tegen de voordelen.

Verder heb ik nog geen vastlopers gehad. Iets wat ik van de Treo in de eerste weken zeker niet kan zeggen..... kortom, voorals nog zeeeeeer tevreden
Met citaat reageren