Los bericht bekijken
  #18  
Oud 31 december 2009, 11:33
ishpuini ishpuini is offline
Forumbikkel
Voornaam: Wim
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 141
GELUKT!!!

Via MobileVikings een alternatieve SIM-kaart voor 15 EUR gekocht (zonder overdracht van nummer). In de brief die ik bij de kaart via de post ontving stond een activeringscode die ik op de website kon ingeven. Daarna werkte het nog niet, maar na nog 15 EUR via Paypal op m'n kaart te hebben geladen en de APN settings te hebben inggeven loopt alles vlotjes!! Hoewel vlotjes... Edge is niet echt snel te noemen...

M'n Proximus SIM-kaart werkt ook in de Pre, maar wel zonder 3G voor 't moment.

Dus nu kan ik eindelijk met m'n Pre spelen! De instellingen zijn niet zo flexibel als ik ze wel zou willen, maar dat drukt het plezier niet. Naarmate het OS evolueert zal dat allemaal wel wat beter in elkaar passen.

De App Cataloog is zo leeg als het hoofd van een dom blondje... Hopelijk komt daar op niet te lange termijn verandering in... Want ik zou me ooit wel eens zelf aan de ontwikkeling van een App willen wagen, en 't zou stom zijn die dan zelf niet te kunnen downloaden...

Maar de gebruikservaring is super. Lang geleden dat ik nog eens die tinteling in m'n buik voelde bij 't spelen met een nieuw gadget...

Wim
Met citaat reageren