Los bericht bekijken
  #4  
Oud 20 maart 2007, 18:10
ricthaman
Guest
 
Berichten: n/a
Die man merkt de snelheidsverschillen niet op. Ik zag vaker een redelijk verschil en hij zei dan bij beiden ''straight up''. Ten tweede is de palm treo 680 hardwarematig inferieur aan die WindowsMobile telefoon. De CPU o.a.

Palm OS is veel lichter om te draaien dan WM. Hierdoor kan palm minder krachtige hardware gebruiken om het zelfde resultaat te behalen als de WM apparaten van gelijke snelheid, maar met een lagere prijs. De treo 680 is een stuk goedkoper als die WM telefoon.

Het is nog steeds een feit (uit eigen ervaringen) dat het Palm OS qua snelheid toch echt superieur is aan WindowsMobile. Dan moeten ze natuurlijk wel op gelijke hardware draaien.

zoals gezegd kun je op een tungsten C de ware snelheid van palm zien. Het is echt supersnel. Je ziet nooit witte schermpjes e.d. Het 'popt'Direct op. zonder enige vertraging. Ook mijn treo 650 is echt lekker snel. Deze heeft volgens mij ook en iets krachtigere CPU dan de 680 dacht ik?

Als je Palm OS op de hardware van die WM telefoon zou zetten zou dhet WM toch echt achter zich laten. Dat is iets waar ik na jarenlang Palm gebruiker en vele ervaringen met WM apparaten heilig van overtuigd.

kortom: het is geen eerlijke vergelijking wat deze meneer doet.

greetz
Met citaat reageren