Los bericht bekijken
  #1  
Oud 22 maart 2007, 21:06
nlspek04 nlspek04 is offline
Senior lid
Voornaam: Paul
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Locatie: Utrecht
Berichten: 92
Question Treo 650 gevoelige microfoon

Inmiddels ben ik alweer een paar weken blij met mijn Treo 680 na een minder goed jaar met een Treo 650 met kuren.

Ik vond het echter zonde om de 650 gewoon te laten verstoffen en nu ik een alternatief toestel heb, heb ik het aangedurft om de 650 op te sturen voor reparatie (onder garantie).

Het probleem met mijn Treo 650: als ik in een telefoongesprek ook maar een beetje de telefoon aanraak of 'aai' komt dat bij de gebelde over als stevige ruis. Het is eenvoudig te testen door een andere telefoon te bellen en te luisteren wat er gebeurt als je zachtjes over de toetsen 'streelt'.

De eerste keer dat ik de 650 verstuurde ter reparatie kwam hetzelfde toestel terug met hetzelfde probleem. Het resultaat van de tweede poging heb ik vandaag binnengekregen. Het is duidelijk een andere gebruikte telefoon, (met een stuk minder krassen dan degene die ik had), maar deze heeft weer precies hetzelfde probleem.

Dat is wel erg toevallig. Daarom mijn vraag: zijn er andere Treo 650 gebruikers die hetzelfde probleem ervaren? Is dit dan toch een ontwerp 'feature' van de 650?
__________________

I will live forever or die in the attempt
Met citaat reageren