Los bericht bekijken
  #17  
Oud 23 oktober 2011, 17:05
jacobb93 jacobb93 is offline
Lid
Model: Palm Pre Plus
 
Geregistreerd: 17 oktober 2011
Berichten: 15
Hm interessant, bedankt voor de suggesties! Ga eens een mailtje sturen...
Stond op het punt de Palm Pre Plus te bestellen, maar ik werd door een negatieve review weer een beetje aan het twijfelen gebracht... Een andere optie zou de Motorola Milestone zijn, 50 E duurder maar vooruit dat is het me waard als dat toestel langer meegaat en minder ergernissen opbrengt. Dat zijn namelijk na het zoeken op internet de meest gehoorde problemen: een lage bouwkwaliteit (plastic ipv aluminium) en lichtelijk traag (en als ik ergens een hekel aan heb...). Ik heb begrepen dat er hier wel wat Pre Plus gebruikers zijn, wat zijn jullie ervaringen hiermee? En met de beperkte batterijduur? Heb gelezen dat er een vervangende batterij is die het langer volhoudt maar wel gewoon in dezelfde ruimte past, iemand daar ervaring mee?

EDIT: De Palm Pre 2 lijkt bovenstaande problemen redelijk op te lossen (1 GHz processor, Gorilla Glass...), heb er eentje gevonden voor 150 E maar die is in NL geactiveerd - geen betaalde apps dus. Nou begrijp ik dat dit er toch niet zo heel veel zijn, en dat je ook een eind komt met Preware. Wat denken jullie, wegen de voordelen hier tegenop? Of is er al een workaround voor het activeringsprobleem bekend?

Laatst gewijzigd door jacobb93; 24 oktober 2011 om 20:23.
Met citaat reageren