Los bericht bekijken
  #10  
Oud 13 december 2006, 10:22
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Even terugbuigen
Ik hou het er op dat Trio een typo is van de schrijver, niet van Ballmer (ook al heeft hij bij mij na het zien van de filmpjes erg weinig krediet).

Wel geven de opmerkingen aan hoe zeer Microsoft lijdt aan grootheidswaanzin (in hoeverre terecht?). Nokia is weliswaar een grote speler maar dan op het GSM-vlak, zeker niet op het Smartphone / PDA vlak.

Ik hoop niet dat het leven na Vista (laten we eerst maar het tijdperk Vista zonder kleerscheuren doorkomen ) alleen nog maar bestaat uit slimme telefoons.
Diep in mijn hart hoop ik dat Vista zo'n flop wordt dat het Vista-tijdperk de geschiedenis in zal gaan als het tijdperk waarin (kankergezwel) Linux Microsoft ten onder deed gaan.

Het is trouwens geen wonder dat Ballmer Windows Mobile als grootste speler op de markt ziet. In het verleden heeft Microsoft (Ballmer?) gezegd dat er elk jaar een nieuw (compleet herschreven) WM-OS op de markt komt. Dit levert natuurlijk veel nieuwe klanten op (gadgetfreaks die altijd het nieuwste van het nieuwste willen), maar ik zie dit als versneld afschrijven van hardware.
Hiermee kweek je wel een hoger marktaandeel, maar zeker geen grotere gebruikersgroep.
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren