Los bericht bekijken
  #9  
Oud 31 maart 2005, 18:51
Dick99999 Dick99999 is offline
Forumbikkel
Voornaam: Dick
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 04 december 2004
Berichten: 189
Verbeteringen in TT v4.42 voor Palm (Treo 650/t5) en Bluetooth-Treo 650

In aanvulling op http://www.palmclub.nl/forums/showth...392#post123392 vallen mij de volgende welkome verberingen op tussen de Treo 650 met TT v 4.42 en een Tungsten T3 TT v4.40, Beide met dezelfde Bluetooth GPS unit (mouse).
- Alle Treo knoppen werken, je kan dus rechtstreeks bellen en je agenda raadplegen, zonder eerst Navigator te beeindigen
- Als je dan (handmatig) teruggaat naar Navigator heeft hij de route onthouden en gaat verder
- Als de telefoon gaat, komt het telefoon-opnemen scherm op het display en:
- Als je dan nee zegt kom je terug in Navigator
- Als je ja zegt kan je daarna met een BT headset het gesprek overnemen (de GPS verbinding wordt verbroken, maar als je terug gaat naar Navigator, wordt de BT verbinding met de GPS unit hersteld.

Het is niet helemaal stabiel, als ik op de BT headset ‘maak verbinding’ druk voordat ik het gesprek opneem, krijg ik soms dat de Treo 15-20 sec hangt.

- Rechtstrteeks opnemen met de BT headset, als Navigator actief is, lukt mij niet
- Batterijduur is sterk verbeterd: 1 uur TT Naviigator aan, 1 streepje batterijverbruik. Misschien is mijn T3 batterij oud?

Blijft over dat TT nog steeds aan blijft staan als de Treo allen op de batterij werkt, Daarvoor zou een timer optie in Navigator zeer welkom zijn


Over de BT headset/ Treo verbinding zijn negatieve en positieve berichten Volgens mij speelt het type BT headset een grote rol. Mijn Plantronics 3000 werkt goed. (het volgende geldt als TT NIET actief is)
- eenmaal indrukken, dan een piep, maakt de BT verbinding, daarna 2x indrukken herhaalt draaien van het laatste nummer.
-opnemen met de headset: 1x verbinding,dan een piep, dan opnemen.

Dit was ook anders bij mijn T3, veel minder betrouwbaar. Blijkbaar kan de Treo 650 een BT verbinding snel opzetten. Als deze niet meer nodig is wordt deze verbroken.

PS.
- Nog even snel 4.42 op een T3 geprobeerd. Geen van bovenstaande zaken mogelijk! Blijkbaar is het de Treo 650 die voor de verbeteringen zorgt.
- De uit knop (rood) werkt chaotisch op de 650 als TT draait. Meestal gaat de Treo even uit en dan weer aan. Echer de keylock (beveiliging tegen onbedoeld aan gaan) werkt dan niet en TT/treo blijft aan staan met de melding 'druk op de select'.

Laatst gewijzigd door Dick99999; 03 april 2005 om 22:00.
Met citaat reageren