Los bericht bekijken
  #8  
Oud 04 juli 2011, 20:48
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Tja, HP heeft nog niets bevestigd natuurlijk maar PreCentral baseert zich op interne documenten van HP. Ik vermoed dat de TouchPad het paradepaardje van HP zelf is (een eerdere poging onder de naam Slate is vroegtijdig in de ijskast gegaan) en Palm dingetjes zoals de Pre3 achteruitgeschoven zijn. Een toestel als de Veer is bijzonder en genereert veel meer aandacht dan versie 3 van meer-het-zelfde.

Ga er maar vanuit dat alle mankracht nodig is om de TouchPad te laten slagen. Er is nog veel te doen. Ik heb een developer account en aan veel dingen is te zien dat er nog wat rafels aan de randen zijn qua software en allerlei documenten (bijvoorbeeld ontwerprichtlijnen voor applicaties) zijn extreem recent (als in twee tot vier weken oud). Het is knap dat het ze gelukt is, maar er zijn nog wat losse eindjes.

Review units van de Pre3 zwerven al rond en de in de post van Roel aangehaalde reviews tonen bijna allemaal dat toestel. Qua hardware lijkt het af te zijn, vandaar dat ik gok op beperkte productiecapaciteit of het per se willen toevoegen van de mogelijkheid om ook het nieuwere type applicatie framework te draaien.

Hoe dan ook, een toestel in februari aankondigen en pas in september gaan leveren is geen beste prestatie. Ik mag hopen dat m'n afstuderen soepeler loopt
Met citaat reageren