Los bericht bekijken
  #17  
Oud 05 augustus 2004, 14:48
ginkgo's schermafbeelding
ginkgo ginkgo is offline
Senior lid
Voornaam: Marc
Model: Overig
 
Geregistreerd: 21 maart 2001
Locatie: Veldhoven
Berichten: 88
Ik ben al palm bezitter sinds de vorige eeuw. Ik begon met een tweedehands III, die had nog een moeilijk leesbaar scherm en slechts 2 Mb geheugen. Een ruim jaar later heb ik een nieuwe IIIx gekocht en weer 1 a 2 jaar later een IIIc.

Dat is alweer 3 1/2 jaar geleden. De IIIc zelf is op de markt gebracht rond feb 2000. Op de workshop bijeenkomst in mei voelde mijn palm zich wel een beetje bejaard tussen al de Tungstens, Zires en Clies.

De IIIx heb ik trouwens bij Palm ingeruild voor een andere, omdat het scherm niet goed was. De IIIc is twee keer terug geweest, een keer vanwege de digitizer, en een keer was de accu rot.

Mij IIIc is vandaag de dag natuurlijk zwaar verouderd. Ik loop al heel lang met het idee rond om een andere aan te schaffen, maar met OS6 in het verschiet ga ik geen OS5 apparaat meer aanschaffen. Helaas laten de OS6 modellen zeer lang op zich wachten.

Een half jaar geleden storte de accu van mijn IIIc in. Voor 50 euri's heb ik er toen een andere in laten zetten. Het oudje heeft nu weer een heel lange adem, daar kan geen T3 tegenop!

Dus lang niet iedereen wisselt maandelijks van palm.
Met citaat reageren