Los bericht bekijken
  #40  
Oud 30 december 2003, 10:09
Breggie
Guest
 
Berichten: n/a
Angry Digitizer problemen

Dank voor jullie reacties. Ook bij mij doemde het dig. probleem op nadat ik een half jaar lang geen enkele aanmerking had. Alles werkte naar behoren. Toen ging het plotseling van kwaad tot erger. Misschien is er een probleem met een bepaalde serie geweest waar er een paar honderd/duizend wereldwijd van zijn verkocht. Wat me stoort is het vragen naar de bekende weg van Palm service. Ze moeten inmiddels heel goed weten dat het een hardware probleem is, wat niet is op te lossen door je updates te laten laden. Als je dig. problemen houdt op een kale Palm met een lege batterij die net uit de reparatie komt zonder dat er een programma bij geladen is bij de eerste hotsync. kan je m.i. alleen nog deze conclusie trekken. Ik verwacht van Palm dat ze goed repareren of een nieuwe T aanbieden, zo niet ga ik andere stappen nemen. Je bent als consument zeker niet meer zonder rechten tegenwoordig. Ik weet bijna zeker dat er tientallen mensen in Nederland moeten zijn met hetzelfde probleem. Als deze zich hier melden, kunnen we proberen het hele pakket klachten bij Palm te droppen.

Dus nogmaals een oproep aan ontevreden T.gebruikers met dit probleem om zich bekend te maken.

Groet,

Erik