Discussie: Nieuw model palm?
Los bericht bekijken
  #18  
Oud 21 juni 2005, 11:12
dragonetti's schermafbeelding
dragonetti dragonetti is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 30 mei 2005
Berichten: 86
WiFi
Ik maakte er geen gebruik van omdat ik nog een wireless setje thuis heb, en de hotstpots beginnen nu pas op gang te komen... Dus als ie er nu wel bij zit is het zeker mooi meegenomen.

Display:
Een grotere display met als optie dat de treo misschien een schuifmechanisme krijgt zoals de MDA 3 maar dan wel met een prettige toetsenbord zoals nu bij de 600 / 650 ....

OF

Display wordt groter en toetsenbord houdt zelfde dimensie waardoor toestel in het geheel iets groter wordt.......

Geheugen / processor
Dit evolueert mee maar in hoevele durf ik niet te zeggen, ik denk dat een verdubbeling van geheugen en processor misschien wel op zijn plaats is.

Vorm / inhoud
• Graag zie ik de audio plug aan de zijkant of boven, het geluid aan uit schuif knop aan de zijkant. De volume knop veranderen in draai knop (zoiets als de SE P800 / P900 / P910... maar dan krijgen ze weer mot met sony...)
• De sim aan de buitenkant vind ik wel een goed idee, allee geeft de huidige implementatie niet echt een "secure" gevoel...
• De lens van de camera kunnen beschermen met een schuif systeem over de lens...
• Antenne weg (ik vind het niet lelijk, maar het bespaart wat ruimte)
• Knoppen toetsenbord iets groter. (met als gevolg dat het toestel iets groter wordt...tja...het hoeft niet perse, maar ik zou het geen ramp vinden)
• Graag een headset met 2 oordopjes in het pakket.
• Misschien paar extra utilities erbij voor de treo wat ja naderhand zelf kan installeren (wel volledige versies, denk aan: simpele verkenner, launcher, paar games)
• Rom: laat ze in 1x een effici๋ntere gebruik van geheugen van geheugen implementeren ipv nu na een update. Misschien de standaard software die in de Rom zit wat uitbreiden of de functionaliteit uitbreiden. (ja ja ja je kan zelf programma's kopen en installeren maar het siert je als producent als je het pakket wat uitbreid...en je besteed toch wel een flinke duit aan zo een dure toestel...dit sluit trouwens aan op de vorige punt)
• Een nog dikkere accu, Ik heb totaal geen probleem met een dikke toestel, een toestel met een stand-by tijd en gesprekstijd waar je u tegen zegt is altijd een zeer waardevolle kenmerk. Dit zie ik vaak terug in reviews. (maar goed...toestel wordt wel dikker...)
• EEN CRADLE....!!!!
• flight mode op een andere manier opstarten, het zal eerder komen dat ik geen Palm GSM ben gewend maar toch zou ik het prettiger vinden dat je bij het aandoen van je GSM kan kiezen 1) flight mode 2) GSM.
• Een Case en een betere screen protector inbegrepen... (hoeft niet gelijk het beste kwaliteit te zijn maar nu ontbreekt er een case en die bijgeleverde screen protector...

Dit zijn mijn persoonlijke wensen...niet iedereen zal het ermee eens zijn...tja...
Ik hecht vooral waarde aan een compleet pakket, natuurlijk moet het toestel goed zijn, maar een uitgebreide pakket met nuttige toevoegingen verlengen alleen maar genot van je toestel en ook nog eens misschien wel de levensduur.
Met citaat reageren