Los bericht bekijken
  #8  
Oud 31 oktober 2007, 10:26
sylvia
Guest
 
Berichten: n/a
Ja dat is het toetsenbord dat ik heb gekocht en waarvan de eigenaar zei dat deze ook voor de treo 650 moest zijn. Het toetsenbord ziet er gaaf uit. Maar is er nu nog iemand die weet hoe wat of waar. Als er batterijen in moeten waar zitten die dan. Sorry ik lees alleen maar van alles en nog wat op internet en weet het dan niet meer. Maar dit is inderdaad het toetsenbord dus misschien kun je me verder helpen en als er batterijen in moeten waar???
Bedankt alvast voor de foto en je energie die je erin gestoken hebt.
gR Sylvia

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho Bekijk bericht
Ik denk dat je de 'normale' Palm Portable Keyboard met Universal Connector hebt gekocht. Voor zover ik weet zijn er geen batterijloze infrarood keyboards, en ook geen batterijloze keyboards met een connector waar jouw Treo 650 wat aan heeft.

Vragen:

1) Hoe weet jij zo goed dat het een infrarood keyboard betreft? Zie jij ergens een stokje of stangetje waar de infrarood sensor op zit?

2) Is het deze:



Da's toch echt een niet-infrarode keyboard met een connector waar jouw Treo niet in past.

Geef ook wat meer relevante informatie. Geef een URL naar de advertentie waar je het keyboard hebt gekocht, bijvoorbeeld. Anders wordt het wel erg moeilijk helpen.
Met citaat reageren