Los bericht bekijken
  #5  
Oud 30 oktober 2007, 19:49
sylvia
Guest
 
Berichten: n/a
toetsenbord

Dank je voor het doorsturen, nee dat is niet het toetsenbord welke ik heb, deze is echt zonder batterijen. ik zal kijken of ik vandaag of morgen tijd heb om anders een foto ervan te laten zien. Ik moet nog even kijken hoe dit op het forum werkt maar daar kom in wel uit.
Dat er geen batterijen in moeten stond weer op een andere site ik heb echt van alles lopen bekijken en zoeken dus weet niet meer waar dat was. En wij hebben in het begin ook echt gezocht naar de houden voor de batterijen. Op de voorkant als deze is ingeklapt staat portable Palm Keyboard in een rond, de buitenkant is geheel zwart. Met een schuifje aan beide kanten maak je het tot een geheel als je het uitklapt. Alleen de schuifjes hebben e
en wat rode kleur.
Gr. Sylvia
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekiemonster Bekijk bericht
Ik heb jouw berichten opgesplitst naar een nieuwe discussie. Dat zorgt voor wat meer helderheid op de forums.

Heb je dit toetsenbord?
Zo ja, dan helpt het om de review eens te lezen, dan leer je je toetsenbord ook wat beter kennen.

Veder kan ik je melden dat er, om het toetsenbord te laten werken, altijd batterijen in moeten zitten. Daarnaast moet ook niet vergeten worden de driver aan te zetten; vink "Keyboard Driver" aan onder General.
Met citaat reageren