Los bericht bekijken
  #11  
Oud 09 september 2009, 15:03
Palmcool Palmcool is offline
Forumbikkel
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 09 september 2004
Locatie: Vlaanderen BELGIE
Berichten: 188
Wel, Mikey heeft een punt: haast maken met introducties ipv. steeds maar "aankondigen"
Capable, ook jij hebt een punt , ... toch eindelijk alweer wat geluid dat uit de Palmdoos komt...
En Roel, dat het 3G ondersteund kan ik maar goedkeuren...
Maar voorlopige blijft het allemaal "geluid" en voor ons is kiezen zelfs nog niet eens aan de orde...
Ik ben zo gefrustreerd, voor wie dat nog niet duidelijk mocht zijn, dat ik het bij mijn Palm TX houd + een aparte GSM Samsung die ik al jaren gebruik...
Ik blijf erbij dat het iemands 'noden' zijn die beter bepalen wat je koopt, niet de toeters en bellen die men je wil verkopen...
Er zijn NOG STEEDS enkele punten die me weerhouden beide apparaten in één apparaat te laten versmelten:
1. gebruiksduur batterij (vind ik op vele websites blijkbaar terechte klachten over, en met twee aparte toestellen beperk je de schade...)
2. functionaliteit (trouwens hoe doen jullie dat eigenlijk: aan de telefoon hangen en terzelfdertijd info opzoeken wanneer die zonodig gevraagd wordt??? dit is toch niet super handig ??)
3. grootte van het scherm (de smartphone wordt dan hier ineens niks meer dan een smartphone, documenten/spreadsheets op typen is uitgesloten. M.a.w. men laat uitschijnen alsof je een PDA+GSM samen in je handen hebt, maar je hebt enkel de functionaliteit van een GSM Ook het aansluiten van een extern keyboard heeft met zo'n klein scherm weinig zin denk ik...)
En zo zit ik alweer bij mijn twee jaar oude uitgangspositie: een goeie GSM/nu3G telefoon + een netbook of iets dergelijks...
Conclusie is eeuwenoud: de ideale 'partner' bestaat niet...
Met citaat reageren