Los bericht bekijken
  #10  
Oud 20 juni 2009, 20:23
palmje's schermafbeelding
palmje palmje is offline
Junior lid
Voornaam: Ron
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 19 juni 2009
Berichten: 9
Ik heb Hotsync Manager 7.0.2 aan het communiceren met mijn Palm,.. probleem Vista !!
Middels mijn Pc met Windows Xp was het een fluitje van een cent, inmiddels is dit dus uitgevoerd.
ook je aanbevolen PalmPDF .PRC heb ik kunnen installeren heel hartelijk dank hiervoor.
Alleen Document to go kan ik niet op device handheld installen, en vraagt om een Sd device.. helaas heb ik geen 1 Gb sd.
Ik heb op de Palm wel een versie staan alleen ontbreekt hier de powerpoint applicatie, en die zou ik er ook graag op willen hebben.
Wat voor geinstalleerd staat in deze verie van Documents to go is: Word to Go, Sheet To Go, Slideshow To Go, MS Word, MS Exel.
Bij de laats genoemde start gewoon de Word to Go, Sheet To Go op.. dus waarom er dan die iconen van Ms Word erin staan en MS Sheet is mij ook niet geheel duidelijk.

Dan nog iets,.. stel ik wil deze palm helemaal weer in de fabriekstand terug hebben, is dit mogelijk en zo ja hoe moet je dan te werk gaan ?

Want nogmaals, ik heb er geen fabrieks software bij, nog een handleiding.

Ik krijg steeds meer het idee dat op de Palm zelf zo min mogelijk software geinstalleerd moet worden behalve de PalmOs.
En dat je Middels een SD kaart de software moet draaien.. Tell me if I'm Wrong !!

In ieder geval ben ik al weer een stuk verder geholpen en daar ben ik al heel erg blij mee, want ik heb nogal wat te vragen... hahaha.
Met citaat reageren