Los bericht bekijken
  #5  
Oud 20 december 2011, 13:42
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
@ Paul Sprangers, als het goed is krijg je het bestand "webosdoctorp224mantawr.jar" om jouw computer te staan. Dubbelklik hier op en het programma start vanzelf (althans..op mijn Mac). Je krijgt dan een aantal vragen over de in te stellen taal, een check over het aangesloten zijn op een lader (wijst zich echt allemaal vanzelf, het zijn maar een paar vragen) en vervolgens begint het update proces, de nieuwe firmware wordt op het toestel gezet. Na een klein kwartiertje krijg je een melding dat e.e.a. is voltooid en start de Pre 3 opnieuw op. Vervolgens mag je aan het werk om alles er weer op te zetten want het toestel is weer helemaal teruggezet op de "fabrieksinstellingen".

Ik heb er nu een klein half uurtje mee lopen stoeien en eigenlijk geen verbetering gemerkt en\of gezien. Nu weet ik wel dat een .4 release echt geen nieuwe features zal toevoegen maar ik had gehoopt dat er onder de motorkap verbeteringen hebben plaatsgevonden. Nu zullen die er wel zijn....gemerkt heb ik ze dus nog niet. Mijn grootste ergernis, het haperend scrollen in lijsten bijvoorbeeld, is nog volledig aanwezig.

Laatst gewijzigd door Ce; 20 december 2011 om 13:50.
Met citaat reageren