Los bericht bekijken
  #78  
Oud 17 november 2011, 12:25
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paul Sprangers Bekijk bericht
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Betekent dat dat ik een zwak signaal als oorzaak van het hoge batterijverbruik mag schrappen?

Vriendelijke groet,
Paul Sprangers
Enkel voor het GSM verkeer, ja. Hoe staat het met de ontvangst van 3G en WiFi?
Ik heb een Pre 3 en een Galaxy S2. Beide batterijen zijn sneller leeg wanneer ik een dag op een lokatie heb gewerkt waar de 3G ontvangst erg slecht is.

Het kan ook zijn dat je programma's hebt draaien die bijv. elk kwartier\half uur\uur kijken of er updates zijn (twitter, rss feeds etc). Dit, gecombineerd met slechte 3G ontvangst kan ook fors afbreuk doen aan het batterijverbruik.

De batterij van mijn Pre 3 gaat ook ongeveer een dag mee, bij normaal gebruik moet ie aan het eind van de avond aan de lader....maar ja...dat moet mijn S2 ook, net als de iPhone 4 van mijn collega. Het dagelijkse gebruik van toestellen is moeilijk met elkaar te vergelijken....eigenlijk onmogelijk. Hoe lang een collega met zijn Pre 3 batterij doet zegt dan ook helemaal niets over de batterij van jouw toestel. Het dagelijkse gebruik moet identiek zijn wil het een beetje als referentie dienst kunnen doen.
Met citaat reageren