Los bericht bekijken
  #2  
Oud 07 september 2004, 16:46
fboecom
Guest
 
Berichten: n/a
Oscar, bedankt voor je uitgebreide verslag. Ik heb een T3 met een dell laptop op een DHCP gecontroleerd Kantoornetwerk onder Windows XP - UK versie. Gewoner kan het volgens mij niet.
Ook ik heb een tijd zitten klooien. Ondanks de vele goede aanwijzingen die ik op internet vond.

Wat ik nergens heb gevonden en jij ook wel: VOER een RESET uit na iedere wijziging. Volgens mij was dat het enige wat me uiteindelijk dwars zat.

De 'normale' stappen zijn:
1. In Windows ICS aanzetten: My Network Places - View Network Connections - Local Area Connection - Rechter Muisknop Properties - Tab Advanced - Allow Other Network Users..OK.
2. Palm BT connectie maken: Palm System - Prefs - Connection - een BT connectie naar je PC maken
3. Palm Netwerk aanleggen: System - Prefs -Network - Nieuwe netwerk service maken van de Palm naar je KantoorPC met de net gemaakte BT connectie - Details - Primair DNS 192.168.0.1 invullen; Een script maken met: SendCR; Delay 1; Send: CLIENT; Wait for: CLIENTSERVER; End. Klaar. Let op dat je CLIENT en CLIENTSERVER precies zo in hoofdletters intypt.
Met citaat reageren