Los bericht bekijken
  #7  
Oud 10 maart 2003, 15:58
Frits's schermafbeelding
Frits Frits is offline
Sony Clie rocks!
Voornaam: Frits
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Hoogezand
Berichten: 414
Thumbs up Pocketop review

Nu nog even wachten op de redactie..........
Afgaande op een grote hoeveelheid reviews op internet (Search Pocketop via Google) met over het algemeen positieve reviews heb ik inmiddels toch een besteld en ontvangen via Widget. Probleemloze bestelling en verzending, plusje voor Widget.
Mijn eerste bevindingen: Goede verpakking en bijgeleverde zaken, toetsenbord ziet er geweldig uit!! Software installatie verliep probleemloos, echter nieuwste driver staat op de site van Pocketop.

Kreeg hem niet direct aan de praat. Fast CPU verwijderen leverde echter resultaat op. Mijn Prism past niet goed op de bijgeleverde stand, valt er gemakkelijk af. Rechts boven het keyboard plat op tafel werkt goed, verder naar links niet. Kennelijk moet het IR oogje van de Prism dan toch hoger boven het tafelniveau komen om door het oog van het keyboard gezien te worden (lukte mij dus niet met de bijgeleverde stand, boekje eronder of zo kan natuurlijk ook).Het simpelste ,met gebruik van weinig extra losse onderdelen, is dus gewoon plat op tafel. Een programma zoals Thoughtmanager laat zich echter niet verdraaien, mijn Prism loopt daar op vast. Na een reset kan ik verder. Moet nog even uitzoeken of ik nog meer "probleemprogramma's"heb. Activeren en de-activeren van de IR d.m.v. links-rechts van button naar button op Graffitti gedeelte werkt gewoon goed. Moet me het gebruik van alle toetsen nog eigen maken, maar dat zal wel lukken. Tot zover mijn eerste bevindingen. Nog steeds benieuwd naar de ervaringen van Suzan.
Met citaat reageren