Los bericht bekijken
  #55  
Oud 14 maart 2005, 08:50
lerou lerou is offline
Forumbikkel
Voornaam: John
Model: Palm m500
 
Geregistreerd: 28 januari 2002
Locatie: mestreech
Berichten: 138
Citaat:
Op 13-03-2005, om 21:56 heeft domo dit gezegd in bericht #
Ik gebruik m'n pda vooral voor m'n agenda en wat takenlijstjes. Dat is simpelweg erg handig en véél efficienter dan met een gsm of laptop mogelijk is.

.....

Maar goed, ik neem m'n Palm eigenlijk alleen mee als ik een tas bij me heb en ik die tas bij me kan houden. Dat is dus minder efficient. Tweede punt waar ik me aan irriteer is dat een Tungsten|E te groot is om in m'n zak mee te nemen, mits die zak al niet bezet is door m'n gsm.

.....

Persoonlijk denk ik dus dat PalmOne er niet zo slecht aan doet om de pda's te laten voor wat ze zijn.

Immers, wie wil er nu voor € 650,- een VGA HP iPaq kopen als je bij Dell voor € 850,- een laptop kan aanschaffen? Zo'n iPaq is te groot voor je broekzak, dus moet je 'm toch apart vervoeren. Kan je net zo goed meteen een laptop meenemen.

Maarja, dat is mijn opinie Ik zou ook nooit meer dan € 250,- aan een pda kunnen uitgeven. Daarboven vind ik het niet in verhouding tot de voordelen.
Ik heb altijd mijn M500 bij me, gewoon in mijn borstzakje van mijn overhemd of in mijn colbert.

Jouw argument van prijs is steekhoudenend. Ook ik vind € 250 tot € 300 een beetje de limiet. Overigens is een Treo 2 keer zo duur! Een T3 of T5 komt bij mij aardig in de buurt van het ideale apparaat. Liefst inderdaad met WiFi. Ik zie de verbeteringen met name nog in een verdere verbetering van het gebruiksgemak.

Ik ben het allen niet met je eens dat Palm de PDA's moet laten voor wat ze zijn, ik denk dat ze wel degelijk door moeten innoveren en parallel de smartphone markt verder bestormen.

Ik ben blij dat er meer mensen zijn die een PDA als PDA gebruiken!

Ik voel me nu niet meer zo alleen in het geweld van de Treo enthousiastelingen!

Sjon