Los bericht bekijken
  #7  
Oud 11 januari 2009, 19:32
musicfreak musicfreak is offline
musicfreakradio.net
Voornaam: Martijn
Model: Palm Treo 500v
 
Geregistreerd: 29 maart 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 35
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deMol Bekijk bericht
Dat wil niet zeggen dat het niet werkt.
Klopt. Ik had moeten zeggen: Het is niet voor WM standard, en ik heb het getest, want ik heb het wel geïnstalleerd.

Citaat:
Lijkt me sterk, klik hier eens
Ik zou niet specifiek zoeken op "500v"
Nee, had ik ook niet gedaan. Op de door jou genoemde site staan de programma's BandSwitch en Comm Manager. Van het eerste programma heb ik versie 1.2.3 geïnstalleerd, de laatste freeware versie. Het programma statte, en ik kon selecteren dat ik alleen GSM 9en dus geen UMTS) wilde gebruiken. De telefoon sloot versneld (gedeeltelijk) af, ik moest mijn PIN code intoetsen, echter daarna werd weer de UMTS verbinding actief. Dit programma werkte dus helaas niet.

Dan Comm Manager. Na het installeren verscheen het niet bij Toepassingen en werd mijn toestel traag en buggy. Heb het programma dan ook maar weer snel verwijderd.

Citaat:
Er bestaat ook nog zoiets als PhoneAlarm
Ik heb eerst de PocketPC versie proberen te installeren, wat mislukte (deze allplicatie is niet geschikt voor dit apparaat). Vervolgens de SP versie geprobeerd, wat lukte. Hierin kan ik wel een auto GPRS disconnect optie vinden, maar geen UMTS uitschakel functie. Zie ik wat over het hoofd?
__________________
Bijzondere albumtracks, rarities, oldies en leuke actuele hits. Je hoort het op .: muziekfreakradio :. !
Met citaat reageren