Los bericht bekijken
  #69  
Oud 06 april 2007, 12:43
bartveld bartveld is offline
Forumbikkel
Voornaam: Bart
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Berichten: 297
Ach, zoveel mensen, zoveel wensen.
Voor mij gaat de vergelijking met een auto op: ik wil een auto die rijdt zonder dat ik onder de motorkap hoef te kijken, want daar wordt ik erg ongelukkig van. Dat er een paar krasjes op zitten, dat de binnenboordverlichting het nu en dan niet doet, het zal me een zorg wezen... zolang hij maar doet waar hij voor is: rijden. Hij hoeft niet supersnel te zijn, hij hoeft niet te glimmen, hij moet de functies uitvoeren waar ik hem voor heb aangeschaft, zonder sputteren.
Ik kan dan ook zo een heleboel verbeteringen die Bluevoice opsomt wegstrepen, want ik hoef ze niet: BT multilink, FAT32 driver, ignore SMS... Maar wat wel van belang is: hij doet het als ik wil dat hij het doet en mijn ervaring met de 650 was dat hij het vaak niet deed als ik dat wilde. Ach, dan flikkert het toetsenbord eens een keer, ach, dan zit er een haarscheurtje, ach, dan moet ik eens in de 2 dagen opladen, mij maakt dat niks uit.
Het enige wat onhandig is (maar overkomelijk) is de Postbank-SMS. En dan merk ik dat ik boos wil worden op iemand, want dat behoort te werken.
Kijk, en daar zit het verschil: ik heb een hoge tolerantiegrens voor flikkerende toetsenborden en haarscheurtjes, zolang de boel maar doet wat ik wil dat het doet. En ik denk dat die tolerantiegrenzen bij ieder van ons net even anders liggen. Ik kan me eigenlijk best voorstellen dat ik baal van haarscheurtjes; ik betaal verdorie 400 euro voor dat ding. Maar dat wordt gecompenseerd door de werkende functionaliteit. Anderen zullen daar anders over denken.
Met citaat reageren