Los bericht bekijken
  #3  
Oud 08 november 2011, 21:14
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Misschien is de app Headlines een optie? Ik heb 'm niet geprobeerd, maar misschien is het iets.

Ik heb inmiddels ook ReadItLater functionaliteit toegevoegd aan Feeder. Die functionaliteit is beperkt tot het kunnen ophalen van de platte tekst, dus opslaan e.d. van artikelen voor later is er niet bij. Hoewel Feeder nog altijd als betaalde app in de App Catalog staat is de broncode inmiddels openbaar, omdat de ontwikkelaar niet meer actief is voor webOS. Ik heb die code genomen en ik stel het programma in aangepaste vorm beschikbaar. Ik denk dat het netjes is om de originele ontwikkelaar te betalen als iemand Feeder zo wil gebruiken. Het proces is hetzelfde als bij m'n NS Hotspot app, diegenen die de custom feed al in Preware hebben aangemeld zouden 'm meteen moeten kunnen vinden.

Helaas werkt dit niet om bij bijvoorbeeld Nu.nl of depers.nl de volledige tekst op te halen. Die websites (en waarschijnlijk nog vele anderen) staan het simpelweg niet toe om enkel de tekst op te halen. Dan rest er niets dan toch de volledige webpagina te openen.

Installatie

Het installeren gaat via een custom feed in Preware. Open Preware (of lees hier hoe je dat kunt installeren) en ga naar het applicatiemenu linksboven. Selecteer 'Manage Feeds' en vul de volgende gegevens in:

Klik vervolgens op 'Add Feed' om de custom feed toe te voegen en verlaat dit scherm. Preware zal nu alle feeds verversen. Zoek nu vanuit het beginscherm naar 'Feeder' en als alles goed is zal er één applicatie verschijnen met de naam Feeder (versie 0.7.5, gangbare versie is 0.7.4). Kies Install om het proces te completeren.

Laatst gewijzigd door domo; 08 november 2011 om 21:19.
Met citaat reageren