Los bericht bekijken
  #14  
Oud 05 april 2007, 16:24
mpamolenaar
Guest
 
Berichten: n/a
Beste allemaal,

Gisteren mijn PDA terug gehad van PP support. Het probleem ligt in het feit dat mijn Clie sj33 zich verslikt in de nieuwste software. Ik heb dus nu versie 1.5 op de pda staan en die werkt perfect! Tevens kreeg ik van PP support 2 cd-roms met daarop de uitbreiding Europa. Leuk gebaar voor de geleden moeite. Ik heb echter geen flauw idee hoe ik deze kaarten moet installen en waar? Ik wil graag een paar stukken Duitsland en geheel Zwitserland op mijn PDA hebben maar weet niet hoe te handelen. Mogelijk dat een van juliie mij kan bijstaan? Als ik de cd1 in de pc stop dan start automatisch een menu. Geef ik in dat menu aan dat ik een bepaalde kaart wil installen dan krijg ik een foutmelding. Heb ik echt een cardreader nodig om eea te kunnen installen? Ik gebruik nu MS-import op mij PDA waarmee de geheugenstick gewoon zichtbaar is als verwisselbare schijf.

Alvast bedankt voor de hulp.

PS: Ik ben voor lopig een weekje weg naar (jawel) Zwitserland. Neem dus nu de wegenkaart nog maar een keer mee. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen dat ik de zomervakantie met PP kan ingaan!
Met citaat reageren