Los bericht bekijken
  #3  
Oud 26 februari 2009, 23:54
RolfY's schermafbeelding
RolfY RolfY is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rolf
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 14 juni 2005
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 241
De DA launcher kan bovenop het programma wat je open hebt een ander programma "launchen" en daarmee een soort van multitasking creëren. Bijvoorbeeld snapcalc even openen als je in je agena werkt en snel iets wilt uitrekenen. DA launcher heb ik ook eens op mijn lifedrive gehad, maar ik vond het niet handig en logisch. Snapcalc heb ik ook ooit eens geprobeerd en dat is een leuk programma waar ik toen weinig problemen mee had (het werkte gewoon).
Een soortgeleijk programma dat iets meer kan (schijnbaar zelfs hele programma's als agendus als desk accesory draaien) is Accessorizer 0.95 RC zie hiervoor (linkje) 1SRC Freeware waar ook meer over de desk accesory te lezen is, wel is dan nog een da launcher nodig bijvoorbeeld MetaDA 1.03 http://mytreo.net/downloads/metada,1161.html

Ikzelf heb het programma DA launcher kort gebruikt, maar ben met mijn experimenten gestopt (toen met name met apt, wat weer een heel ander programma is, maar waar je accessoizer bij krijgt) omdat ik door het experimenteren met andere programma's een behoorlijke crash kreeg.

Ik denk dat de verschillende DA programmas een meerwaarde geven en ga met een goede backup daarmee binnenkort weer experimenteren.
__________________
Vroeger: M500 - T3 - Treo 680
Nu: Pre, Centro electric blue (als backup) en Flashdrive (16 Gb)
Reserve: Nog een Centro (zwart)

Laatst gewijzigd door RolfY; 27 februari 2009 om 00:00.
Met citaat reageren