Los bericht bekijken
  #14  
Oud 03 augustus 2005, 22:12
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Citaat:
Nu is TomTom nog een gezond bedrijf maar over 10 jaar zijn ze, verwacht ik, nergens meer.
Er valt trouwens nog wel wat te nuanceren. De duurdere auto's zijn tegenwoordig voorzien van een besturingscomputer. Ook op deze markt is Microsoft een speler, zo zorgt een of ander Microsoft-systeem voor de software van de BMW 7-serie. Dit toont aan dat niet (alleen?) ontwikkelaars met grote ervaring in autotechnische systemen software mogen ontwikkelen voor auto's.
Als TomTom verstandig is zorgt het voor een ontwikkelingspact met een of ander autosoftware leverend bedrijf waardoor TomTom navigatiesoftware kan ontwikkelen voor besturingscomputers in auto's. Dat moet mogelijk zijn. TomTom is immers een bewezen goed product.

Citaat:
er blijft mijns inziens nog zeker een jaar of 5 een grote markt voor mobiele navigatie systemen.
Maar je kunt het volgens mij nog maar amper een groeimarkt noemen.

Citaat:
Kreeg vandaag een folder van "Kruidvat" in de bus met daarin een aanbieding van "AXXION" Navigatiesysteem All-in-one, inclusief kaarten (Navteq) van West-Europa op 2 CD-Roms voor de prijs van 299 Euro.
Toch denk ik dat men bereid is meer te betalen voor "bewezen goede software" dan voor het eerste het beste aanbiedingspakket. Hoewel voor goedkope pakketen uiteraard ook markt is.
Met citaat reageren