Los bericht bekijken
  #53  
Oud 24 juli 2011, 11:30
spud spud is offline
Forumbikkel
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 mei 2004
Berichten: 182
Grrrr, die app store ook. Blijkbaar toch wat fout gedaan. De touchpad is wel degelelijk geregistreerd voor UK (kan ik zien als ik inlog op palm). Maar heb ook NL als app catalog gekozen toen ik die opstartte en nu geen paid apps en geen mogelijkheid om in het menu van de app catalog "preferences & accounts" in te vullen (greyed out).

Het volgende, na full erase, met zelfde nieuwe account, leverde geen keuze mogelijkheid meer op bij het opstarten van de app catalog.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joblamie Bekijk bericht
Beste mede eigenaren,
Edit: Haha laat maar. Opnieuw gedaan en zag nu dat het lijstje met landen een scroll lijstje was. Ik kon ook nog naar boven of beneden voor andere landen. Nu dus UK gekozen. Ik krijg dan wel weer af en toe een foutmelding in de App Catalog, maar dat had ik de vorige keer ook gedurende een paar dagen. Daarna is het over.
Dus hoe nu verder? Moet ik nog een nieuw account aanmaken? Of kan ik Impostah gebruiken? Dat laatste is probleem, want ben niet thuis, beschik alleen over m'n werklaptop zonder admin rechten (kan dus geen Novacom drivers installeren)

Thx!!!

Edit: Een nieuw account was de enige oplossing, so be it, nu heb ik paid apps!

Laatst gewijzigd door spud; 24 juli 2011 om 17:25.
Met citaat reageren