Los bericht bekijken
  #68  
Oud 05 januari 2004, 21:56
tony
Guest
 
Berichten: n/a
Het is wel geen oplossing voor je GPRS probleem, maar ook ik maak gebruik van een T68i en een T.
Nu ben ik ook lid van zonnet en zij hebben een nummer waar je mobiel naar toe kunt bellen om je mail op te halen maar ook te internetten het is wel niet zo snel zoals thuis ( kabel ) maar je gaat ook niet voor je lol serven via je palm. Maar ik doe bankzaken ABN via de palm als het moet en er is geen internet aansluiting in de buurt.

Goed nu jou probleem, er is al eerder gezegt dat het probleem niet aan het toestel kan liggen, is ook zo, die dient alleen maar als modem, mijn instellingen heb ik allemaal gedaan op mijn palm.
Bij preferences/communication/Network als service heb ik dan dialup connection. Username en password zijn dezelfde als ik bij zonnet inlog via de kabel en bij telefoonnr heb ik het nummer ingevuld die zonnet geeft 036-7500300. Bij connection heb ik de naam van de bluetooth verbinding ingevuld, die automatisch in het trekmenu komt te staan, als je een beveiligde verbinding hebt gemaakt tussen T en T68
Start ik nu Multimail of Webpro gaan ze allebij verbinding maken via het bovenstaande.

Aan de telefoon heb ik niets gedaan dan alleen een secure bluetooth connectie gemaakt met de palm, en die werkte wat ik van jou begreep.

Bijkomend voordeel is dat het telefoonnr geen extra kosten geeft en gewoon in mijn beltegoed valt.
Lid worden van Zonnet???

Succes
Met citaat reageren