Discussie: Low Res TV Gids
Los bericht bekijken
  #6  
Oud 03 november 2004, 07:33
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
1. Helaas heb ik niet alle hardware om op te testen, dus met name dingen als (heap)geheugengebruik (waarschijnlijk het probleem van Mmmm) en de definitie van navigatietoetsen heb ik niet helemaal in de hand.
Citaat:
- is er een manier om grotere stappen dan 1 uur te nemen om als het bv 01.00 uur is en ik wil weten wat er om 19.00 is, moet ik een steeds per uur doorschuiven, is deze functie mischien te koppelen aan mn links en rechts navigatietoets??? want die hebben blijkbaar nog geen functie.
Op Sony PDA's en Tungsten PDA's werken de links-rechts toets wel. Ik zal kijken of ik een oplossing kan vinden. Ik wil in ieder geval niet de applicatietoetsen er aan "opofferen".

Citaat:
- als ik wil weten hoe laat bv charmed is, moet ik zelf zoeken.
is er mischien een zoekfunctie mogelijk dat als ik het programmanaam intik hij aangeeft wanneer die die dag is? als extra zeg maar
Dit is inderdaad misschien een optie voor een volgende versie.

Citaat:
- mis nog 2 zenders ...animal planet en cartoon network, voorla die eerste hoort naar mijn mening nog wel in het rijtje thuis.
In eerste instantie kon de Hi-res versie max. 17 zenders laten zien, dus moest ik een keuze maken. Nu er meer getoond kan worden kan ik meer zenders opnemen. Ik heb in eerste instantie de "themazenders" er uit gelaten (CNN, Eurosport, Animal Planet, Cartoon Network etc), omdat de TV gids relatief weinig toegevoegde waarde voor heeft.
Met citaat reageren