Los bericht bekijken
  #8  
Oud 30 december 2003, 14:34
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
Omdat het vandaag voor mij een gewone werkdag is, maar er geen r*** te doen is, zit ik maar wat rond te surfen. Daarbij vond ik op palmaddicts.blogspot.com dit berichtje van 10 november 2003:

Citaat:
Josh Davies has stuck his head on the line by sending in this email to us today about what he says is the launch week of the Tungsten T4. "The new Tungsten T4 will be released the third week of January. It will have a keyboard built in and will replace the Tungsten C. It should have built in bluetooth and Wifi but will not come with OS6, instead it will have OS5. Do not expect any OS6 devices until the Spring" - I for one will be one person who will purchase it.
[disclaimer]
Even voor alle duidelijkheid: ik weet niet hoe betrouwbaar deze site casu quo (de bron van) Josh Davies is. Dit is dus alleen maar een GERUCHT en niets anders dan dat.
[/disclaimer]

Ik begrijp uit dit bericht dat de T|T4 de opvolger is van de T|C en dus niet de T3 gaat vervangen maar naast de T|T3 wordt gepositioneerd. Het lijkt me met keyboard en WiFi een rechtstreekse concurrent van de UX50 en de iPaq 4350. Ik ben vooral benieuwd naar de prijsstelling, want PalmOne (gokje: op de sticker van de T|T4 staat ook echt PalmOne) heeft in de tweede helft van 2003 laten zien dat ze goede & goedgeprijste PDA's kunnen maken!

Zijn er nog mensen met meer argumenten die voor of tegen de introductie van de T|T4 spreken?
__________________
WM is een drieletterwoord

Laatst gewijzigd door digilb; 30 december 2003 om 16:26.