Los bericht bekijken
  #87  
Oud 12 oktober 2003, 00:24
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Ik weet niet of we deze al gehad hadden, maar uit het andere kamp komt er een Smartphone met Bluetooth, camera en met de nadruk op de "phone" in Smartphone. Op InfoSync staat een item over de SPV E200 Deze zou te koop moeten zijn in november.

Op InfoSync stond trouwens ook nog de Voq Professional Phone. Ik moet nog even wennen aan wat dat nou echt is (een gedrocht of een kunstwerk). Het is in ieder geval ook een "Smartphone 2003" model, maar zonder Bluetooth en camera. Dit keer echter wel met een (uitklapbaar) thumbboard. Dus misschien val deze weer meer in de "Smart" categorie.

Er komt zo langzamerhand wel steeds meer beschikbaar op dit gebied. Het wordt tijd dat er ook eens wat meer PalmOS modellen uitkomen. Ik weet dat mensen altijd zitten te mekkeren dat PocketPC's zo beperkt in verschijningsvorm zijn, maar daar heeft Microsoft dan ook het Smartphone 2003 platform voor verzonnen. Misschien dat PalmSource ook met een OS voor Smartphones kan komen? De Treo 600 draait een redelijk standaard versie van PalmOS (5.2.1) toch?
Met citaat reageren