Discussie: Palm Treo Pro / 850
Los bericht bekijken
  #66  
Oud 26 september 2008, 18:39
Diem
Guest
 
Berichten: n/a
Om even te antwoorden op bovenstaande berichten, een zeldzame vastloper bij veelvuldig gebruik van een smartphone met WM6.1 toepassingen, kan naar mijn idee niet tot ergenis leiden. Het niet praktisch kunnen toepassen van de toepassingen en phone in je dagelijkse doen en laten is pas ergenis. Persoonlijk vind ik dat deze palm goed te hanteren is in dagelijks gebruik (in vergelijk met de HTC TYTN).

Verder vind ik WM6.1 een enorme vooruitgang van WM5 waar meedere vastlopers per dag nog aan de orde waren. Het is vooral installatie en gecombineerd gebruik van 3e partij software welke vastlopers kunnen veroorzaken. Wees selectief. Voor mp3's shoutcast en internet radio gebruik ik GSplayer en niet windows media player. Ook Opera mobile is zeker een vooruitgang in gebruik dan Internet explorer.

Voor de betere batterij besparing kan je binnen phone options je data vast op 2G zetten. Dit scheelt enorm in batterij gebruik. Ook de registry tweak om GPRS te disconnecten na 60 seconden werkt super. Ik heb nu na 1 dag gebruik met tomtom, telefoon en wat interneten nog 75% batterij. Heerlijk.

Het helemaal uitzetten van de telefoon is ouderwets Gewoon je radio uitzetten snachts en locken. Na 8 uur ben je 1% batterij kwijt en je hoeft niet geheel op te starten. Het is een soort "hibernate" functie welke in mijn optiek prima werkt. Al met al goed over dingen nagedacht. Ook de knopjes aan de zijkant hebben bv een nogal stevige druk nodig om te activeren. Goeie zaak dus. Bij de tytn druk je zomaar onbedoeld knopjes in als je het toestel in haast uit de tas probeert te pakken. Dat soort kleine dingen met het gebruik van wm6.1 en knoppen functionaliteit geef ik een dikke 9.
Met citaat reageren