Los bericht bekijken
  #30  
Oud 07 juli 2011, 09:25
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MendriX Bekijk bericht
Wat was je overweging Roel? "alles zit toch in de cloud?" Ik heb 16GB in min Pre2 met veel muziek (Spotify, offline) en zo'n 8GB aan films en toch heb ik nog over. 16GB zou ook voor mij vast voldoende zijn geweest...ik supersize ook altijd m'n McDonalds menu en heb later spijt.
16GB lijkt me inderdaad voldoende, en ik ga ook zeker voor een box.net account (of ik dropbox ook blijf gebruiken weet ik nog niet).

En: na veel reviews gelezen te hebben, met daarin ook kritiek, heb ik nog even nagedacht of ik nu al een Touchpad wil. Ja dus, voor dit toestel wil ik wel early adopter zijn.

Ik verwacht binnen niet al te lange tijd een verbeterde opvolger. Niet dat ik dan direct overstap, maar dat is ook een reden om die € 100,- extra voor de 32 GB uitvoering (kost HP maar US $ 10,-) nog op zak te houden.

Voor dit model hoop ik op software updates, waarmee ook wat rimpels gladgestreken kunnen worden.

Nu eerst kijken wat mijn eigen ervaringen gaan worden met mijn gebruik. Dat videobellen slecht lijkt te werken vind ik niet zo spannend.

gr, Roel
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren