Los bericht bekijken
  #63  
Oud 22 mei 2010, 12:24
Latu Latu is offline
Lid
Voornaam: Martin
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 05 oktober 2004
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 41
Sinds een week een palm pre (02 duitsland). Geweldig apparaat, software is top. Na een week spelen ben ik Synergy steeds meer gaan waarderen. Ik heb nu één contactenlijst vanuit Exchange, LinkedIn, GSM-card en Facebook. Privéagenda in Gmail, gekoppeld aan mijn exchange agenda. Mail overzicht is prima, in agenda nog niet de mogelijkheid gevonden voor e-mail uitnodigingen. Het klepje van de USB-aansluiting is wat lastig te openen en ik merk inderdaad het oreo-effect maar misschien let ik er teveel op waardoor het steeds erger lijkt?

De touchstone is een supergadget. Laad inderdaad supersnel op en te gebruiken om naar filmpjes o.i.d. te kijken. Mijn dochtertje van 2 jaar kijkt via Youtube naar Barbapapa afleveringen. Batterijduur is erg afhankelijk van je instellingen (Wifi, BT en push mail van al je accounts) Een nieuwe batterij met hogere capaciteit zou handig zijn.

Het toestel heeft nog steeds de WOW-factor. Op kantoor vinden (ook IPhone-gebruikers) het toestel en de GUI zeer mooi. Wat betreft de Appstore, ik kijk dagelijks wat er bijkomt, gemiddeld 10 tot 15 app/dag. Samengevat zeer tevreden en kijk uit naar verdere doorontwikkeling van het WebOS.
Met citaat reageren