Los bericht bekijken
  #10  
Oud 24 januari 2010, 18:57
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Upke Bekijk bericht
Edit 3: Je kunt de Touchstone niet via USB aansluiten, dan laat de telefoon niet op. Je moet dus weer zo'n hele reisset bestellen....slim Palm! :s
Ik heb nu sinds een week een Pre en het bevalt me prima. Heeft erg weinig tijd gekost om 'm goed werkend te krijgen! Geweldig hoor. Echter, nu wil ik nog 3 touchstones regelen, een voor naast m'n bed, een voor op m'n werk en een voor in m'n werkkamer thuis. Nu lees ik echter jouw bericht en heb ik aantal vragen aan je.

#1 Zit er bij een touchstone een cover, of moet je die los kopen? Op youtube zie ik bij het unboxen dat er een cover bijzit, maar elders las ik dat je die los nog moet kopen.

#2 Als er geen cover in de doos bijzit, dan zag ik bij amazon.de dat ik de touchstone wél kan laten opsturen naar NL, maar de back-cover niet. Waarom weet ik niet, een andere leverancier geloof ik binnen Amazon, maar handig is dan anders. Waar heb jij je touchstone en je cover vandaan? Zijn er meer mensen die dit ergens hebben gekocht en zo ja, waar?

#3 Is ie echt niet te voeden via een USB kabel via je PC of laptop? Mijn laptop bijvoorbeeld heeft sommige USB poorten mét een bliksempje dat ie (extra?) power kan leveren en sommige zonder. Hoe weet een touchstone of je een lader hebt met 5 volt of dat je een PC erachter hebt zitten met 5 volt? Kan iemand dit nader toelichten en misschien antwoord geven op mijn vraag of het op de een of andere manier wel mogelijk is te voeden zonder losse adaptor?

Alvast bedankt iedereen!

Grtz,

MvdH
__________________
Mark van der Hijden
Met citaat reageren