Los bericht bekijken
  #445  
Oud 07 maart 2007, 11:21
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mmmm Bekijk bericht
Oops, Frans, afgelopen zaterdagavond toch nog een paar fouten ontdekt in de programmering:

blabla

Het is dus nog niet helemaal in orde aan de serverkant!
Dit was het resultaat van juist gegenereerde data zonder detailinfo gecombineerd met wat geklooi van mijzelf om toch wat detailinfo er in te krijgen. Daarbij is waarschijnlijk iets mis gegaan met datums, zodat er wat data op de verkeerde dag terecht is gekomen (vandaar volkomen onjuiste programma's).

Off-topic
Ik dacht: nog even voor het weekend wat klaar zetten en dan lekker een weekendje met het gezinnetje weg naar een Euroase park. Doen we anders nooit. Ondanks dat dochterlief al de hele week (vakantie) ziek was (geweest) en zoonlief ook griepverschijnselen / kiesproblemen begon te vertonen.
Resultaat: dochterlief heeft mij aangestoken. Ik heb de buitenkant van het vakantiehuisje dus niet gezien en ben vandaag pas weer een beetje aan het werk. Ik had zelf ook al wel gezien dat er iets absoluut niet klopte maar had geen mogelijkheid meer dat te verbeteren.



Het goede nieuws is dat het probleem zich blijkbaar zelf weer opgelost heeft en er nu weer detailinfo is en dubbele programma's nu niet meer voor mogen komen. HenkV: even updaten en het zou goed moeten zijn.
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren