Los bericht bekijken
  #3  
Oud 11 maart 2010, 19:59
mexz's schermafbeelding
mexz mexz is offline
Herr Maximilian
Voornaam: Max
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 01 augustus 2001
Locatie: Limburg
Berichten: 588
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoelvdV Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Op dit moment gebruik ik een Centro met een Vodafone SIM only abo dat binnenkort afloopt.

Ik zit erover te denken een losse Palm Pré te kopen en ik heb een paar vragen:

- kan ik beter voor een versie uit Engeland of Duitsland gaan?
- heeft het dan zin om mijn Vodafone SIM only te verlengen, of werkt de Pré alleen goed met Vodafone zakelijk?
- en als een privé Vodafone abo niet werkt, welke provider bevalt wel goed (geen T-Mobile, die hebben geen bereik bij mij op kantoor)
- is er functionaliteit die helemaal niet werkt in Nederland?
- is 3G bruikbaar?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

gr, Roel
Ik heb tot gisteren een Pre gehad = die perfect werkte op Vodafone NL - sinds 1.4 herkende hij alle 3G instellingen zelfs 'out of the box'.

- Duitse zijn simlock vrij, QWERTZ kun je evt. naar QWERTY omzetten door een nvram flash. Klinkt lastiger dan het is, en is "permanent" (gaat niet weg bij nieuwe versies / reflashen van WebOS).
- Ik heb Vodafone Privé SIM Only gebruikt erop, in NL, DU, en de US (wel geen 3G banden daar).
- De "app store" weet ik niet of hij het nu wel/niet doet, officieel is NL geen ondersteund land dus dat wisselt nogal. Verder werkte in principe alles wel.
- Ja 3G is bruikbaar
__________________
Rock till you drop - Apple MacBook Pro

is bijna 8 jaar Palm user.
history: IIIe SE, m130, m505 (2x), Tungsten|T, Tungsten|T3, Zire 71, Zire 72, Tungsten|C, T|X, Treo 650
Met citaat reageren