Discussie: palm contacteren
Los bericht bekijken
  #12  
Oud 15 april 2007, 22:08
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
[en moest nu blijken dat het zo simpel was, dan schaam ik me dood (en zouden een aantal forum posters dat ook moeten zijn wat deze oplossing had ik nog nt gehad in een vorige post
Ik heb even in je posthistorie geneusd, maar ik kan jouw "vorige post" waarin je je complete vraag stelt over dit probleem niet vinden. Wat is de URL?

Verder wil ik niet heel erg de wijsneus uit gaan hangen (okee, ik doe het toch ), maar je probleem wordt uitgebreid behandeld in de faq, in het artikel "mijn hotsync loopt vast". Ook daar wordt je aangeraden de install-directory leeg te maken als blijkt dat hotsync daarop vast hangt.

Je hoort soms op het forum "he bah, er wordt zo vaak naar de FAQ of zoekfunctie verwezen" etc. , maar zoals ook nu blijkt: het is goedbedoeld advies en uiteindelijk bespaart het iedereen een hoop frustratie. Zo had jij niet een half uur op de Palm-site hoeven te zoeken naar een niet-bestaand nummer

Overigens is het hangen van je hotsync een bekende bug van de FBTV hotsync conduit. Misschien de maker daarvan (niet fransbr) even contacteren.
__________________
FoleoCentral.com

Laatst gewijzigd door Gazpacho; 15 april 2007 om 22:13.
Met citaat reageren