Discussie: Palm en PIM
Los bericht bekijken
  #4  
Oud 01 juni 2009, 22:41
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RolandS Bekijk bericht
Op Pocketinfo staat en thread die me uit het hart is gegrepen:
Hoe belangrijk is PIM (nog) voor jou? | Pocketinfo.nl » Blog
Da's fijn om te horen, die was ook vanuit het hart geschreven. Leuker dan nieuwsberichten tikken.

Citaat:
Mijn hoop was op de Palm Pre gevestigd, maar ik lees niets over de PIM, wel over foto's en internetten en telefoneren. Jullie zullen zeggen: je agenda kun je voortaan online raadplegen. Maar ik wil/kan niet altijd online zijn en heb geen zin dure abonnementen te nemen hiervoor.
Hm. De Pre heeft een simpele agenda, met een extra functie waar PalmOS gebruikers hier op de Palmclub vaak naar hebben gevraagd: meerdere agena's in één oogopslag doen. Dat is de kracht van de nieuwe PIM van Palm.

Misschien is het wel een generatiekloof, maar onbeperkt-data abonnementen zijn er nu al van 10 EUR (bij alle providers). De kracht van de Pre zit hem in het altijd online zijn, en ik zie dat als een voordeel voor m'n drukke leven, niet een nadeel.

Je kunt nog altijd dingen uitschakelen wanneer je niet bereikbaar wil zijn: ik IM ook nauwelijks meer op de desktop computer, en ik heb het nooit echt actief gedaan mobiel.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren