Los bericht bekijken
  #91  
Oud 04 juli 2007, 21:46
Pasulu Pasulu is offline
blijft toch Palm-adept
Voornaam: Paul
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 13 juli 2004
Locatie: Amstelveen
Berichten: 145
OK het begint haast op een persoonlijk feuilleton te lijken, maar ik hoop nog steeds dat er arme sukkels zoals ik zijn die het ook niet weten en mogelijk wat aan mijn informatie hebben...

Inmiddels in zee gegaan met Rabo Mobiel. Prepaid, welteverstaan. Vrijdag besteld, dinsdag het doosje in huis, met 10 piek tegoed er op. Via een uniek login kun je kiezen voor 'onbeperkt mobiel internet', kost je 10 euro per maand. Verder is het zorgen dat je je telefoongedrag beperkt, bellen per minuut kost een starttarief van 10 cent en vervolgens 20 cent per minuut. Sms is 10 cent per bericht.

Instellingen voor mobiel internet zijn niet voorhanden, maar de klantenservice helpt je graag op weg (ze kennen de Palm Treo helemaal niet ) via een hulp SMS en met weinig moeite zit je op GPRS.

Eigenlijk een pijnloze overstap. Meenemen van je vorige telefoonnummer kost je 9 euro, maar je mag ook je 'tijdelijke' nummer gebruiken.

Snelheidsverschil GPRS tussen Telfort (KNP) en Rabo Mobiel (Orange) is er eigenlijk niet: schommelt tussen de 35 en 39 kpbs.

Tot zover mijn bevindingen... daaaaaag Telfort
Met citaat reageren