Los bericht bekijken
  #13  
Oud 13 februari 2004, 08:43
Patrick_IIIx Patrick_IIIx is offline
Lid
Voornaam: Patrick
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 20 februari 2002
Locatie: Doetinchem
Berichten: 29
Ik had een palm hardcase voor mijn Tungsten|T maar was daar niet helemaal tevreden over. Omdat ik altijd tevreden ben geweest over de lederen case die om mijn oude IIIx zat besloot ik voor mijn Tungsten|T ook een lederen bescherming te zoeken. Mijn eisen waren dat het een 'flip-top' model moest zijn met een magnetische sluiting(om de dikte beperkt te houden).

Na een vergelijkend warenonderzoek (ondermeer het lezen van deze uitstekende reviews) had ik mijn keuze teruggebracht tot een vaja of een sena. De Vaja cases zijn zo afschuwelijk duur dat het uiteindelijk een case van Sena is geworden http://www.senacases.com/cart/customer/home.php?cat=258 (ik heb de zwarte uitvoering zonder belt-clip)

Ik heb 'm nu een paar dagen in bezit en ben er erg tevreden over. Hij past perfect en ziet er degelijk uit. Het is mogelijk om te hotsyncen in de cradle terwijl de palm in de case zit. De eerste paar keer moet je je palm flink aandrukken om 'm goed contact te laten maken, maar dat wordt na een paar keer steeds beter.

Als er interesse is dan wil ik wel een review schrijven zodat die aan het lijstje flip-top cases voor T of T2 toegevoegd kan worden.

Patrick
Met citaat reageren