Los bericht bekijken
  #7  
Oud 17 september 2003, 20:10
Vlammend's schermafbeelding
Vlammend Vlammend is offline
Heeft net een nieuwe!
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 07 augustus 2003
Locatie: Nijmegen
Berichten: 147
Antwoord van Covertec

Bedankt voor je superb antwoord

Enkele dagen voor mijn vraag op het forum had ik de volgende vragen gesteld aan Covertec. Daaronder staat hun antwoord. Het roept weer vragen op:

De vragen:
At the website I noticed that there is a new design of the covertec case, which now has a credit card holder. I have three questions about the case:
1: Are there more pictures available, so I can see where C.C. holder is.
2: Does it have a belt clip
3: Is it still syncable in the case

De antwoorden:
1. we have no pictures yet, but the CC holder is just under the logo "Covertec"
2. All the colors have the Belt Clip
3. You have to remove the case to make the HotSync via a cradle. However it is possible if you use a HotSync cable.

Erg verwarrend allemaal want Kingpin zegt dat er geen beltclip bij zit. Ook dacht ik dat de covertec wel syncable is in de case, mits je hem uittrekt? (zie palmclub review en andere reviews)
Wachten tot de bijeenkomst vind ik wat lang, maar is misschien wel het beste.

De website van covertec heb ik er nog eens bijgepakt en bij de uitleg van de beltclip zie ik erg kleine letters:
"Note : relate only to the refs finishing with "BC""
Checken bij het Tungsten model zie ik BC staan. Dit zou dus betekenen dat een Beltclip wordt geleverd zoals covertec zegt. Betekent dus dat ik er maar een ga bestellen alle reviews op het internet kunnen het toch niet mis hebben. (Ik ga nog wel eerst kijken op het internet of de beltclip bevestigd kan worden)
__________________
Mijn T2 is dood , lang leve mijn T|X
Met citaat reageren