Los bericht bekijken
  #4  
Oud 29 augustus 2005, 12:10
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
Ja zeg, die SPV C500 kon ik als beste koop echt niet omheen. Als je kijkt wat ze los kosten (zonder abo) is die C500 nou eenmaal echt de goedkoopste: 269 euro, terwijl je voor de andere 300 euro of meer moet betalen. Maar ja, eigenlijk is de beste koop het toestel waar je bij afsluiten van een abonnement het MEESTE weet los te peuteren. Dus een dvd-recorder, videocamera én een vakantie naar Mexico, allemaal bij afsluiten van een 20 euro-abonnementje voor een jaar. Da's alleen een beetje moeilijk, omdat aanbiedingen alweer zijn afgelopen tegen de tijd dat zo'n blad uitkomt.
En wat appels/peren betreft: smartphones zijn er nou eenmaal in verschillende mate van geavanceerdheid, zeg maar. Ik had ook een onderscheid kunnen maken tussen enerzijds de handzame modellen (Series 60 en WM Smartphone) - die je vaak gratis krijgt - en de modellen van het type brick (PalmOS en WM). Maar dan heb je weer het probleem dat er 4 winnaars zijn. Dat het beste koop in de eerste groep zou zitten en de beste koop in de laatste groep, was natuurlijk al wel te voorspellen.
Ik vind het sowieso al lastig om Palm en WM in een test te vergelijken. Maar het moet wel, want aan de Palm-kant is het aanbod een beetje mager.
__________________
gonny
Met citaat reageren