Los bericht bekijken
  #10  
Oud 16 mei 2008, 15:57
Coenox's schermafbeelding
Coenox Coenox is offline
Forumbikkel
Voornaam: Coen
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 september 2001
Locatie: Linschoten (UT)
Berichten: 518
Wonderbaarlijk .... hij is binnen !

Vrijdagmiddag vrij. Post was al door de brievenbus geschoven, dus het zal vandaag wel niet meer. Kan ook bijna niet... En ineens iemand van TNT met een pakje op de stoep. Ik was natuurlijk heel snel bij de deur. Pakje uit zijn handen gegrist, snel nog een handtekening en opengemaakt.

Inhoud:
- 1 Treo 680 Copper ! Wel wat lichte gebruikssporen: navigatieknop beetje afgesleten een een krasje op het grijze gedeelte boven het scherm. Beetje teleurstellend, maar ook niet onoverkomelijk.
- 2 amerikaanse laders (iemand nog interesse ?)

De treo zit nu aan de lader van mijn 650. Was morsdood, maar gaf na een paar minuten een piepje en werkt.

Wat heeft het nu gekost:

Treo: 85 euro, tussenpersoon 10 euro, verzending 30 euro (1 keer binnen de states, 1 keer internationaal), invoerkosten niks, nakkes, nada (tussenpersoon heeft 'vintage handheld computer' op de bon gezet, misschien hielp het) . Totaal dus 125 euro.

In tijd: 6 mei gekocht op E-Bay, 16 mei afgeleverd bij de deur.

Ik ben zeer tevreden met deze treo in bijzondere kleur. En voor dit geld zeur ik niet over een paar kleine gebruikssporen. Die had ik er anders zelf ook wel opgekregen. Ik verheug me nu op het inrichten en in gebruik nemen.
__________________
-- alles begint met chaos --

Laatst gewijzigd door Coenox; 16 mei 2008 om 16:16.
Met citaat reageren