Los bericht bekijken
  #14  
Oud 20 oktober 2011, 16:04
ishpuini ishpuini is offline
Forumbikkel
Voornaam: Wim
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 141
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Huub Bekijk bericht
ok, ben dus nt de enige....
Ben er net even naar op zoek gegaan. Op Duitse fora zie ik op 't eerste gezicht ook toch mensen die de laatste edities van de HP App Cat lezen... Vond ik vreemd.

Maar dan vond ik op precentral het volgende in commentaar op het september nummer:
Citaat:
Seems the Europeans are treated differently. That's why we do not get refunds, coupon codes and Pivot updates.
Waarop het volgende antwoord kwam:
Citaat:
Hi guys. I'm a french webOS enthusiast and, while it's true that we still have yet to see an App Catalog promo code hitting french Touchpad owners, I received the Pivot update today. In order to receive it, it is REQUIRED that the App Catalog is open and running, so that it can download Pivot. Just leave it open, switch do some other apps and when you get back to the App Catalog, the September issue of Pivot should hopefully wait for you to browse.
Mss dat ik dat vanavond eens ga proberen... Ik ga regelmatig eens kijken in de App Cat, maar laat die niet bewust openstaan. Ik sluit mss nog te gemakkelijk een App af als ik er uit ga?

Bon, 't proberen waard, maar ik reken er eerlijk gezegd niet op dat 't lukken zal...

Wim
__________________
Jaren aan een stuk Palm Vx (van dag 1), tijdje Palmloos en doelloos (door overlijden van seriële bus), dan onverhoopt Palm Pre en instant webOS-fan. En nu Touchpad 32GB.
Met citaat reageren