Los bericht bekijken
  #12  
Oud 13 juli 2011, 16:21
TheDizzAR TheDizzAR is offline
HP Pre 2 & TouchPad
Voornaam: AR
Model: Overig
 
Geregistreerd: 01 november 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 36
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schanske Bekijk bericht
Hoe is het scherm eigenlijk? Is het buiten huis leesbaar? Ik lees in de reviews dat het minder goed is als dat van de iPad. Hoe is het tov de Pré 2?
Ik zou hem ook graag gebruiken als ik thuis buiten op het terras zit.

Hoe werkt de flash-ondersteuning? Op mijn Pré 2werkt bv Radio Soulwax niet.

Alvast bedankt,
Peter
De iPad 2 is idd hoger qua brightness in te stellen, maar ik heb t idee dat het niet veel verschilt. Ik heb de TP al een paar keer buiten gebruikt en heb daar geen problemen mee gehad. Moet er wel bij zeggen, heb het niet in de volle middagzon gebruikt.

Flash ondersteuning komt erg dcht bij de pc-experience. Bijna alle websites werken zoals het hoort. Ik ben zelf Flash ontwikkelaar en ook de wat ingewikkeldere websites werkten gewoon goed. Radio Soulwax is ook gewoon te beluisteren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spud Bekijk bericht
Enneuh gebruikt een van de vroege TP bezitters google apps email accounts? Op PC las ik daar wat problemen over (de email app zou voor elk nieuw ontvangen bericht een nieuwe inbox aanmaken...). Ik maak gebruik van heel wat google apps accounts, dus dit moet voor mij wel goed werken.
Ik maak helaas geen gebruik van Google Apps dus heb dat niet kunnen testen. Gmail werkt daarentegen wel gewoon zoals het hoort.
Met citaat reageren