Los bericht bekijken
  #48  
Oud 24 november 2002, 17:59
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
RoelvdV

Was de Palm Vx niet $350, de M505 $400, de M515 $450 en nu de TungstenT $500? Volgens mij worden ze steeds duurder hoor en in een vrij rap tempo.

Maar goed, ik neem eigenlijk aan dat ze het vergelijken met een vergelijkbaar instap model PocketPC van rond de $300 a $400.

Context,

Ik zeg alleen maar dat de T675C het best met de tungsten-t vergelijkbare clie is. Ja ik weet dat de tungsten-t marginaal sneller is (of zou kunnen zijn als ze alle software zouden optimaliseren) en ik weet dat er blue tooth in zit. Maar goed als je het nu echt wilt gaan vergelijken dan is dat dus nauwelijks een verschil voor de gewone gebuiker (die geen BT gebruikt en niet zo nauw kijkt op 20% meer performance). Dat alles voor een verschil van €120, 11% extra gewicht en 8% extra volume. Bovendien heb je met de T675C weer een beter scherm, geen bewegende delen, alle accessoires en software werken nu al, je graffiti area is gewoon bereikbaar en je hebt extra knoppen voor de MP3 speler. Ik denk dat het allemaal redelijk uitmiddelt. Zeker afhankelijk van je wensen.

Voor de T675C is trouwens inmiddels ook viewer software beschikbaar die gebruik maakt van de ingebouwde jpeg coprocessor dus de tungsten-t is ook daar niet meer de enige in.

Voor ieder zijn keuze. Het is heus niet zo dat de Tungsten-T het super apparaat is voor iedereen alleen omdat er blue tooth in zit. Als je wel bleu tooth wil heb je inderdaad weinig alternatieven.
Met citaat reageren