Los bericht bekijken
  #45  
Oud 24 november 2002, 12:20
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Ja, maar dat was in deze hele thread dus dus ook al niet zo. in die andere thread was wel een hoop "Sony bashing". Hier valt het inderdaad mee (het is meer wat je er zelf in ziet). Maar goed als ik echt zou zeggen wat ik van de tungsten-t vind zou het snel kunnen omslaan Ik hoop, met jullie, dat palm het zal redden met de tungsten-t.

Het valt me namelijk nogal op dat in de onafhankelijke bladen (die niet direct aan alleen PalmOS of alleen PocketPC gekoppeld zijn) er zo negatief wordt geschreven over de tungsten-t. En dan met name over de levensvatbaarheid van het apparaat. Ze vinden het best een aardig apparaat maar veel te duur. Zeker nu ze een apparaat leveren dat min of meer een copie aan het worden is van een low end PocketPC (Maar dan met een kleiner scherm, minder geheugen, tragere processor ...)

In dat soort bladen/sites wordt ook steevast betwijfeld of Palm het nog langer dan een paar jaar zelfstandig zal redden. Maar goed dat soort opmerkingen zie je ook uit het PalmOS kamp zelf.
Met citaat reageren